خاطرات من و بانو از دانشگاه آزاد مسجد سلیمان

ساعتها بانو روی این نیمکتها منتظر بود تا من بعضی از کلاسهام که فقط آقایون بودن تموم بشه

ماشینمون رو معمولاً روبروی این ساختمون که مهمانسرای اساتید بود پارک می کردیم

پاتوقمون واسه استراحت بعد از کلاس و نماز اینجا بود روبروی کتابخونه ،که خیلی وقتها غذا رو هم اینجا باهم می خوردیم ،یه بار هم حراست دانشگاه گیر داد وبا دیدن شناسنامه هامون بیخیال شد

با نو بوسیله یکی از همکلاسیهام یه کارت سلف سرویس واسه خودش گرفته بود که واسه غذا مشکل نداشته باشیم طبقه بالا خانمها وپایین آقایون بودند خیلی وقتها امتحانات پایان ترم اینجا برگزار می شد

این فاصله بین نمازخونه وسلف سرویس هست که یه بار تو گرما وسطهاش دیگه نفسمون در نمی یومد یادش بخیر

روز آخر هم که تسویه حساب کردیم دقیقاً هوا اینجوری بود

در پایان از ریاست محترم اساتید وکلیه پرسنل دانشگاه تشکر می کنیم هم واسه همکاری با ما و هم اداره خوب کلاسها و دانشگاه



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت11:22---2 بهمن 1392
عکس های جالبی بود. خاطرات من هم زنده شد. خیلی ذوق کردم.یادش بخیر.
ممنون. شاد باشید.


امین
ساعت16:37---18 شهريور 1392
خوش باشید همواره

مرد همیشه آبی
ساعت14:55---18 شهريور 1392
این که چیزی نیست من سیمان ها منتظرم میمونن تا کلاسم تموم بشن اصلا خودشون از جنس صندلی هستند
پاسخ:تو فکر نباش و مطمئن باش زودتر ما از سیمان خارج می شی تش تند


علی
ساعت11:10---18 شهريور 1392
سلام دوست من چه وبلاگه بی نظیری داری ولی حیف چرا ازش درامد کسب نمیکنی بیا برو به این سایت ثبتنام کن کدشونو بذار سایتت حتی از یک بازدید کنندت درامد کسب کن http://polpopup.ir

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: "خاطـــرات" ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 18 / 6 / 1392برچسب:, | 10:0 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس